yAnG AmaT bErHoRmAt

Sunday, September 13, 2009

TIDAK BERMORAL!

o0owh!baru semalam aku g buka puasa kat luar...aku n family gerak dari umah aku dalam pukul 5.30ptg cam tu..so pukul 6.00ptg aku dah sampai kat satu mall nie huhu xleh r gtaw di mana nanty takut kena banned lak peace...then

aku ngan family laju jer terus g kat foodcourt dalam mall tersebut..so kami pun terus cari tempat nak duduk...yela nanty takut full orang ramai..pastu terus order makanan ermmm kira awal gak ar kami order hehe....nak wat camner kan lagipun time tu x yah kena beratur so cepat ar...then kat sekeliling aku tuh penuh lah pelbagai bangsa yela 1MALAYSIA.sambil-sambil tu aku pun ushar2 ar diorg tengah makan ermm nyumnyum...sedap bangat hehe aku tengok jam pun baru 6ptg lebey lambat agy
so aku tertarik tengok gelagat sowang budak kecik bangsa lain ni tengah main-main...
pastu time tuh dah nk dekat pukul 7..

adoi yg parents dya tuh x reti2 nak balik umah ker???orang lain yg beragama islam nak buka puasa diorang pun nk duduk makan kat ctu pastu terpksalah diorang tunggu macam tunggul kayu kat depan kau!!ish3 sungguh x bermoral.menanah mata aku tengok kau duduk wat x tahu jer sian la orang tuh nak duduk respect la sikit...kau tu dah kenyang bagi la chance orang lain..huh!!is that the concepts of (.......)phm2 sendiri lah huhu
oops sorry to say tapi ini lah kenyataan yang dah aku tengok depan mata sendiri!


No comments: