yAnG AmaT bErHoRmAt

Thursday, December 3, 2009

the second time hangout

sepatutnye aku dah updated awal agy tapi di sebabkan aku agak bz so x sempat ar nk updated....so aku ambik kesempatan yang ada ni untuk updated yang baru haisyy....ermm aku bz pun bukan ada bussiness ke ape haha..bz on9 myspace la bagai tuh..okay now let focus to my story morry

aha..kami kuar time second rye haji aritu wif my cousins so kteorang kluar umah about 2ptg kowt if aku x silap hehe...then kteorang pun naik ar kreta viva sepupu ahaha nak save money katakan aku nak drive kreta manual x reti so suh jer sepupu tolong anta kteorang kat mall..ermm u know what happened??
satu kreta viva tuh 10 orang yang naik ok meh aku cter dalam kreta tuh pemandu sorg sebelah pemandu ada 3 orang skali ayayaya tangkap muat tuh ;p then yang di belakang 5 orang dah macam ikan sardin dalam tuh taw..badan semua bukan badan umur 3 4 tahun dah belasan tahun...so what can do nak save money kan terpaksa lar wat camtu nasib baik ar umah tok aku tu x jauh ngan mall klu x buley mati kowt duk dalam kreta sempit2...so kereta suda jalan benty lak lampu isyarat warna merah adess malu weyh orang yg kat traffik light tu ushar semacam jew..ha mesty dya ushar kteorg tringat iklan milo yang baru tu naik kereta kodok hijau yang naik nye tu org gemuk2 blaka hehe...
so kteorang pun smpai kat mall kjap jer x smpai 10 minit...adoiii penat aku mnaip nih
so round2 sana sini duit pun habis tringat plak aku time aku ngan sorang cousin aku nih laki tyme kmi duk tengok novel kat bawah tu ade plak manusia yang x bertanggungjawab baling mende pew ntah kat kpla aku damn giler suka suki dya jew nak baling m intk2 lepas tu dya lak kna baling....pastu xper lag da penat jalan2 makan jap kat mcD refil air berkali2 ahaha...cucu sapa lar tuh so sampai cni lar cter aku k kalau nak cter habis sampai esok pagi baru nak habis mata aku pun nak lebam ;p



No comments: