yAnG AmaT bErHoRmAt

Saturday, January 1, 2011

WELCOME 2011!!


Hello only one...today dah masuk tahun baru 2011 so harap korunk semua dah ada azam n semangat yang baru,boyfren baru,baju baru,kasut baru,kereta baru semua lah yang baru haha ^_^! so macam mana dengan sambutan tahun baru korunk semalam??best ker??kat mane korunk sambut tengok bunga api semua tu tapi aku tak sambut pun aku tengok dari atas rumah jer haha sian aku...4 sure korunk mesti sambut dengan awek atau boyfren korunk kan kan kan... btw aku tak kesah pun korunk nak sambut dengan sape-sape pun tapi janganlah terlalu ghairah nak sambut tue...yela kadang-kadang aku tengok yang sambut dengan gf/bf nie boleh terjebak dengan maksiat habis jer bunga api tengok-tengok dalam ramai-ramai orang tue confirm ade yang wat bnda yang tak elok...

ermm tue cuma pendapat aku yang aku tahu...selebihnye aku tak tahu sangat walau pe pun bagi yang lain tu kalau dah ada azam baru tu jangan bagi ada jer...tapi korunk kena lah buktikan yer INGAT!! so bagi yang dulu penah buat jahat ker,merempit,merompak,pemalas,pengotor,kaki shopping ke per ubah lerr hehe tu nasihat aku kat korunk. Ha korunk yang baik pun sama jugak kalau dah baik tu jadilah lebih baik lagi ;))


bak kata orang putih a.k.a mat saleh "Let Bygone Be Bygone" yang lepas tu biarkan lepas so tak payahla nak ingat masa lalu okay..so aku pun tak ada ape yang nak di katakan ni jer idea yang aku ade pun kalau boleh aku nak buat karangan lebih panjang takut korunk tak larat nak bace haha yela korunk kan malas nak bace peace :))





No comments: