yAnG AmaT bErHoRmAt

Saturday, February 12, 2011

UFO MELAWAT KL!


Entry aku kali nie agak pelik sikit...yang bercerita tentang misteri kewujudan makhluk asing yang dah melawat malaysia iaitu UFO n actually aku dah tahu pasal nie cuma lately nie aku agak bz dengan assignment n presentation yang bersepah-sepah so tak sempat nak updated..okay aku akan mulakan dengan intro ape itu UFO

UFO atau singkatan baginya Unidentified Flying Object kalau bahasa melayu plak objek yang tidak dikenal pasti...emmm sekarang nie citer pasal UFO dah hangat di katakan erkkk hangat ker ermm tak tahu lah..tapi dulu tahun 2010 bulan julai UFO nie dah penah datang malaysia tapi dye pergi lawat Tuaran Sabah tak tahu la dye cari ape kat sana tue...then sekarang nie pulak dah datang balik haihhh kenapa ye???ke ada adik-beradik dye kat malaysia nie kena culik hehehe
kat sini ade sikit laporan kosmo pada selasa lalu


Seorang penyelia kanan sebuah projek pembinaan di sini terkejut apabila mendakwa terlihat satu
objek pelik yang dirakamnya melalui telefon bimbit melintasi
ruang udara Menara Kuala Lumpur Selasa lalu.Abdul Jalil
Ibrahim, 50, berkata, pada kejadian pukul 7.46 pagi Selasa lalu,


dia sedang merakam
pemandangan awan dari tingkat 51 sebuah bangunan yang sedang dibina di sebelah sebuah hotel di
Jalan Ampang di sini
menggunakan telefon bimbit milik kawannya.
"Pada mulanya saya tidakmenyedari ada objek pelik seakan-akan UFO (Objek Terbang Yang Tidak Dikenali) di dalam
rakaman ini tetapi selepas empat hari, rakan setugas saya beritahu
ada benda pelik pada gambar yang saya rakam dengan telefon bimbitnya.

nie bukti ada satu objek pelik yg berlegar-legar kat menara KL

sebelum ufo nie datang malaysia dye dah lalu kat yogjakarta pada 24 januari 2011 ape2 pun kite semua tak tahu ape yang ufo tu cari...wahai alien-alien sekalian korunk nak per kat malaysia nie nak aku ker hihihi...aku teringin nak jumpe korunk mesti alien2 nie warna ijau mate satu jer hehe cam shrek

p/s nie semua info dalam tenet

1 comment:

fufsayd said...

gambar burung walid,