yAnG AmaT bErHoRmAt

Tuesday, December 25, 2012

jom pergi i-city shah alam macam-macam ada!!

holaa walaweh semalam pergi jalan-jalan dengan family kat i-city shah alam..perghhhh superb la teringin sangat nak masuk snowalk at last dapat jugak yeayy...sebelum ni pernah pergi i-city tapi time tu baru ada lampu digital tu jer tak banyak macam sekarang ni..punyalah ramai orang orang nak masuk pun jem time tu baru pukul 6 lebih..so semalam yang aku sempat masuk tu first snowalk seorang RM35 price include with jacket kalau korang nak boot kena sewa RM10+10 deposit kalau habis main bagi balik boot tu korang dapat balik duit deposit so aku nak pesan kalau korang tak tahan sejuk bawak la stoking banyak-banyak,pakai sarung tangan,kalau nak pakai sport shoes pun boleh lagi save tak payah sewa boot dah kan :) aku first time masuk memang sejuk gilerr sebab tak tau keadaan dalam tu so juz pakai jaket dengan boot tanpa sarung tangan...tapi dah masuk dalam tu memang syokkk habis gerenti beb!!tapi awas ekk licin aku tengok ramai yang terduduk terjatuh kesiann..aku pun hati-hati je la jalan dalam tu takut terjatuh plak..2 jam pusing2 dalam tu then masuk plak trick art seorang RM5 dalam tu ada banyak sangat lukisan yang korang tengok macam biasa and tak ada ape tapi sebenarnya superbb!!lepas aku masuk situ aku pergi naik spacewalk yang ni pon best juga naik kereta satu kereta RM20 untuk 2 orang..yang ni korang boleh naik tengok keindahan icity dari atas pastu lalu la kat pokok lampu tu bez gilerr tapi aku nih gayat sikit dah nak naik sangat try je lah tak rugi pun...banyak lagi aku masuk tak larat nak taip korang ajak lah family pergi bercuti kat shah alam








No comments: