yAnG AmaT bErHoRmAt

Thursday, August 20, 2009

DALAM KELAZ.....



Adoyai....gla lama x updated blog so aku masukkan entry ni huhu...xder apa yang menarik sangat juz nak story morry tentang kawan2 hah!!!tingat lak ada sowg kawan aku nih sebutan kawan tuh dya tukar jadi tawan tawan,so kami semua pun ikut la ajaran sesat tu hehe..p/s kalau dya baca sowi eyh juz kidding

hah!!!pic kat atas tu saje jer letak n time tu lecturer x da so aku n da geng pun snap byak pic hahaha...bez jugak ermmm tapi aku x ingat time tu subjek per??nnty ade ag pic kat bawah leh tengok pic selanjutnya...btw,aku pun xder banyak nak taip kat sini...insyaALLAH lain kali aku taip banyak2 huhu otak aku skunk nih tangah jem berserabut....so guys selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak p/s jangan tinggal posa yer nnty kalu nak p pasar ramadhan jangan lupa ajak aku skali ;p






No comments: