yAnG AmaT bErHoRmAt

Friday, November 20, 2009

REVOLUSI

apa kaitan dengan tajuk ari nie "REVOLUSI" yeah sesuai sangat lar ngan tajuk a.k.a tajuk lagu bunkface revolusi...aku keliru menjadi buntu arah yang ingin ku tuju lalalalalalalala...korunk nyanyi sendri la ahahaha.....back to our story actually aku memang tengah menghadapi masalah di mana nak sambung study. huh!pada masa yang sama lak aku dapat two choice bayangkan lah??ermm...tapi x teruk pun 2 jer haha...b4 nie aku dah study kat kolej in course multimedia creative animation n pada masa yang jugak,aku apply nak sambung study tempat lain satu kat politeknik satu agy kat uitm.....then keputusan kedua2 tu pun kuar huhu gilak memang takut,nervous macam2 agy ar...hanya tuhan jer yang taw ;p so first skali aku pun check kat poli dulu then tunggu jap masukkan no ic lak adess tunggu lagi then kuar la omg!!speechless wait ok nnty aku tunjuk ape yang aku dapat...so the next day n day n day again check pulak uitm tuh huh!!berdebar2 ouh...the process pun sama macam yang poli tue kene masukkan no ic keputusan pun nnty aku tunjuk eyh..but time aku check yang uitm tuh aku g check kat cc ngan member adoiyai bila da tawu mau x jerit kami hahaha...macam nampak hantu ;p orang kat cc tu pun heran bertambah pelik whats going on with them???(org cc mybe ckp camtu)!!!so dalam beberapa hari tue aku x tawu nk pilih yang mana satu sampai aku pun demam haha...tension juga ditambah tekanan lagi...so aku decide nak benty kolej dulu n x sempat nak ambik final exam..u know what memang sedey jugak coz dah tinggal kawan2 kat kolej huhu,then time tu enset aku pun jatuh terkeluar battery hbis adoii pastuh kasut aku lak rosak mybe tumpang sedey gak kot haha...18/11/2009 tarikh keramat aku kat kolej wif kawan2 n lecturer omg!!habis tisu satu kotak beb!!;D anyway im gonna miss them so much doakan yang terbaik utk aku...n aku pun doakan smua berjaya"SELERAK CREW"terlalu banyak kenangan manis n pahit aku kat sana

POLITEKNIK
URUSAN PENGAMBILAN PELAJAR
POLITEKNIK KEMENTERIAN PENGAJIAN TINGGI MALAYSIA
Sektor Pengurusan Politeknik
Jabatan Pengajian Politeknik Dan Kolej Komuniti, Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia

KEPUTUSAN PERMOHONAN DAN KEPUTUSAN e-RAYUAN
KEMASUKAN KE POLITEKNIK KPT
BAGI SESI JANUARI 2010

BUTIRAN PEMOHON
NO. KAD PENGENALAN 911001******
NAMA PEMOHON NUR ATHIRAH BINTI ROSLI
STATUS PERMOHONAN

KEPUTUSAN PERMOHONAN ANDA BERJAYA
POLITEKNIK POLITEKNIK UNGKU OMAR, IPOH
PROGRAM DIPLOMA KEJURUTERAAN ELEKTRONIK
SESI KEMASUKAN JANUARI 2010
TARIKH TAWARAN 09/11/2009


UITM
SURAT
TAWARAN Bahagian Pengambilan Pelajar
Universiti Teknologi Mara
40450, Shah Alam Selangor, Malaysia
Tel: (603)5544 3164, 3165, 3166, 3174, 3175
Faks: (603) 5544 3170
e-mel: bpp@salam.uitm.edu.my


NUR ATHIRAH BINTI ROSLI
TELUK AIR TAWAR
13050, BUTTERWORTH
Pulau Pinang No Pelajar: 200913****
No Kad Pengenalan: 911001******


Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM:


Program: (PD003) Sepenuh Masa
PRA DIPLOMA (PERDAGANGAN)
PENGURUSAN PERNIAGAAN


Kampus: T5 - UiTM Kampus Kuala Terengganu (Cendering) Semester: DISEMBER 2009



Sila datang mendaftar di tempat yang ditetapkan.


Tempat: UITM KAMPUS KUALA TERENGGANU
21080 KUALA TERENGGANU, TERENGGANU


Tarikh: 27/12/2009 Masa: 8:30AM - 4:30PM


KETUA
BAHAGIAN PENGAMBILAN PELAJAR










No comments: