yAnG AmaT bErHoRmAt

Saturday, November 7, 2009

SALAK DENAI PROMOT

Tanggal 17/10/2009 jatuhnya besday my mum hehe...so mengambil kesempatan untuk merehatkan diri di SALAK DENAI YAN KEDAH.actually aku nak updated lama dah tapi x da masa so nie jer la masa yang ada huhu...

yeahhhhh!!!memang teruja nak sampai kat sana sebab di katakan tempat tuh best bangat huhu...so dalam kul 12tengahri camtu aku n fmly sudah gerak ke sana...cousins aku yang ln awal agy sudah sampai tinggal fmly aku jer yang still x sampai2 haha...fyi fmly aku x jadi nk p sana coz ada hal yang perlu di bereskan di rumah.....so oleh krana di pujuk oleh org yang berkenaan kena jugak ar p..then dalam kul 2 camtu kmi pun sampai masyaALLAH bez ouh...rumah yang kami stay tu ala2 kampung ar tapi bawah rumah tu ada kolam mandi...air dalam kolam tu originally from air mata air if x silap aku la...so x yah risau badan2 anda x akan alergic yer sbb air tu x di campur ngan bahan2 asing yang lain haha...
so skit2 dah ar story mals la nak taip panjang2 bukan dapat hadiah pun ;p

k tgok la pic bawah nie







No comments: