yAnG AmaT bErHoRmAt

Friday, December 18, 2009

PUTARAN HIDUP KOWT ;p

semenjak dua menjak tiga menjak nih haihh ada ja yang x kena ngan aku dunno why?
sumtimes rasa ok hepy but sumtimes rasa x hepi bored ergggh!macam-macam la..
maybe ini dikatakan roda hidup...

ermm susah betul nak describe ape yang aku rasa huhu..btw jangan ingat tajuk entry aku nih pasal hidup peribadi ke pew keyh aku juz tulis nak menghilangkan rasa bosan ;)
bley di katakan ada ja masalah dalam otak aku adoii...tapi aku still try nak chill kan diri aku neyh haha...there must sumthing going around me!omg!sumone plz help me bila larh semua nih nak habis yer??if ada yang x puas hati ngan aku plz lar straight to da point or ada mende nak gtaw tapi cam ragu2 takut2 juz gtaw cukup xda masalah bagi aku..we can solve dats prob slowly rite?speechless dah aku skunk nih huk3 ;p
but aku try be positive thinking coz malas nak pk mende2 yang remeh temeh ni..let it be simple btul x...nnty ar aku updated dlm entry ni masa akan datang jem otak kui3...


1 comment:

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

biaselah tue.. asam garam kehidupan.. xkan x biase kot.. =)