yAnG AmaT bErHoRmAt

Thursday, December 17, 2009

SERABUT DAY OF ME

yeahh..memang serabut pun ari ni tetiba jew x atwu naper ermm..
arini aku wat kija suma x jadi clumsy sangat kot aku neyh..no wonder la dalam otak aku nk pk macam-macam

ari2 sebelum ni aku dah wat satu kesilapan ayakk....silap tulis angka time nk bank in yuran..balik tu kena beleter 24 hours ngan parents haha padan muka aku.
so the next day suda bayar yang silap tu thanx god slesai dah..huh!pastu g lak bank in deposit umah sewa so yang tu plak x der masalah
ari ni masalah edaftar plak...gara-gara aku la wat kija clumsy sampai silap tulis amaun..pastu aku pun glabah bewak gak ar sebab da x muley kemaskini apa lagi aku trus call poli tu tanpa segan silu tanpa kira kedit enset haha call la ketar gak la time tu...banyak kali owh aku call last skali suma da ok
ermm k larh mals deyh nk taip nih actually banyak idea n ayat nk tulis so bye CHILL


No comments: