yAnG AmaT bErHoRmAt

Wednesday, February 9, 2011

saye budak baru


hye only one ^_^
alahaiiii sape budak baru tu yer???entry aku kali nie simple jer aku just nak share ngan korunk something tentang bloger..actually dengan besar hatinye aku nak cakap akulah budak baru tu korunk tahu tak kenape???..ermmm sebabnye aku seorang bloger yang baru lagi yang tak tahu sangat tentang macam mane nak improve kan blog aku ni menjadi lebih baik,lebih menarik,lebih berinformasi atau ape saje lah yela kan aku selalu jugak blogwalking kat blog2 yang jadi follower aku..so bile aku bace entry2 dorang fulamakkk dalam hati aku cakap memang best la care dorang mengarang buat entry blog dorang pun simple aku suke sangat hehe ;)) ermm dalam blog aku ade ape???ntahlah aku sendiri tak dapat nak kenal pasti erkkk!!blog2 korunk memang superb la jeles kowt aku tengok hehe..haihhh!bile plak blog aku nak jadi macam blog korunk eyhhh....kadang-kadang tue aku ade jugak terpk macam mane dorong nie dapat idea nak menulis blog sebabnye aku sendiri pun ketandusan idea haha...heran bin ajaib betol?
even aku ade idea nak wat entry tapi ayat tu tak ade hah?cam ne tu argh buntu macam lagu bunkface aku keliru menjadi buntu arah yang ingin ku tuju :))
berbalik pade entry2 yang dorang buat maksud aku follower aku nye blog dan seangkatan dengannye...aku suke gilerrr bace ayat dorang best dan dorang bebas untuk berkata-kata tak macam aku??aku rase kalau aku ngarang cam ayat aku terhad jer ntah la papep pun aku harap ade someone yang dapat membantu aku hehe dah la sampai sini jer sebab hujan lebat di tambah dengan dentuman guruh yang begitu kuat n aku pun dah rase takot so aku benti kat sini jer kang tak pasal laptop aku meletup macam hari lepas tv umah sewa aku meletup hahah akibat guruh n kilat yang sambar menyambar terkejut i tawww...terdiam seketika ahahah



2 comments:

Kenari Putih said...

Le igt cerita budak baru dalam kelas. Haha.. Kak lak, idea banyak sebenarnya boleh nak tu gulis, cuma kak ni balok nak tulis, hihi

cik tyraa said...

hehe tajuk main peranan..sy ni idea byk tapi kdg2 rasa limited nak show out btw kak dah ade idea keep it up rajin2 la update jgn mcm sy berhabuk dah blog ni hehe