yAnG AmaT bErHoRmAt

Friday, April 29, 2011

bertunang dengan sape???


hahaha....tiba-tiba geli perut aku ari ni haihhh tak tau la kenapa...nak kata ari ni ada orang buat lawak kat aku??ermm rasanye tak da kot nak kata aku buat lawak kat orang ??jangan nak mimpi lah aku nak buat semua tu sebab aku seorang yang agak serious...adehhh enough nur athirah finish ur writing first erm okay2 well aku pun memang malas nak membebel sana sini biar aku terus terang je ngan korang..tapi sebelum tue korang pk ape kaitan tajuk entry aku kali ni ^_^
huh!!xder sebebenarnya cam ni tadi sebelum aku buat entry ni ade satu number ni call aku kan...then aku pun kelebek dulu empunya number tu sape yela kadang2 aku tak save number dorang so tak ingat ermm aku pun jawab call tu pastu aku diam je tunggu sampai dya cakap ngan aku tapi hampeh call aku tak nak cakap plak...takpelah tak nak sudah aku pun hantar sms kat dya tanye dya sape then dya reply tanye aku ni athirah ker??laaaa awat gila ka budak neyh dah tau aku ni athirah tanya lagi(ckap dlm hati) then aku pun reply ha kenapa...then youu know what??dya reply "awak ni dah bertunang ker??" kuang3x WTH lah dya cakap aku bertunang ya allah dengan sape plak nak bertunang dengan aku come on lah muka cam aku nk tak de orang nak pun

p/s fyi aku single ngeh3... :P xder isu aku bertunang yer!

No comments: