yAnG AmaT bErHoRmAt

Monday, May 16, 2011

away for a days maybe

salam semua readers espcially gadis engineering readers well korang sehat??aku tengah cuti semester so tak ada planning lagi nak pergi mana-mana korang plak macam mana ekk?oyehh!sebelum aku terlupa baik aku beritahu siap-siap kan aku rasa satu malaysia sudah tahu hari ini adalah hari guru so apa lagi takkan nak buat tak tahu jer wish lah apa lagi..so SELAMAT HARI GURU kepada semua guru-guru di malaysia tak kira di mana jua anda berada perghh ayat poyo HAHA! terutamanya kepada guru yang telah mengajar aku dari kecil sampai lah aku yang sekarang ini yelah kan dari dulu aku tak tahu menulis,mengira,melawan guru eyh bukan melawan lah silap mengeja tengok hari ini aku dah pandai menaip blog terima kasih cikgu tadika,sekolah rendah dan juga sekolah menengah last but not least pensyarah-pensyarah PPUO !korang yang lain dah wish belum tambah-tambah budak sekolah adik-adik tu confirm semalam bertungkus-lumus menyiapakan latihan tau latihan apa??latihan buat kad ucap selamat hari guru la ha siap beli hadiah semua tu kan mesti cikgu korang bangga ada anak murid kasi hadiah kalau aku di takdirkan jadi cikgu pun aku bangga anak murid aku kasi hadiah sebab itu tanda yang mereka ni ingat jasa-jasa guru yang mendidik teringat aku masa sekolah rendah dulu setiap tahun hari guru je mesti aku kasi hadiah or something untuk cikgu kelas aku aku rasa it a must kalau tak bagi tu rasa macam tak complete plak kan erm...



okay now habis part hari guru btw aku nak kasi pendek jer ayat aku ni aaku just nak inform maybe 2 3 hari ni tak dapat nak update blog sebab esok aku kena pergi hari konvo akak aku hihi...kalau ada masa aku nak update juga at least trafik boleh naik hua..hua...hua...dah ler penat taip actually banyak idea mencurah macam air tapi kan tak tau nak susun cam ner


p/s tinggalkan link korang boleh i nak follow mollow :)

No comments: