yAnG AmaT bErHoRmAt

Monday, May 9, 2011

bloger yang malas

selamat petang...well aku nak tanya korang lah kan korang ade email tak??asal vunguks je soalan aku ekk haha op koslah korang ade email kalau takder mana datang fesbuk,blog,ym,skype semua tuh kan  tak nak tanya aku plak ker???hurmmm menarik nafas yang agak panjang bermeter-meter per hour actually tadi dah takde benda sangat nak buat aku kelebek sana sini then update status kat fesbuk ntah pape je pastu like komen orang even aku tak paham ape yang dorang postkan  o0ops kantoi!!so aku pun teruskan perjalanan aku membelek  sampai satu tempat tu nama yahoo mail then sign in yelah weyhhh lama sangat aku tak tengok inbox ntah2 bersepah-sepah dalam tu penuh dengan spiderman alangkah terkejutnya aku buka inbox takder pun spiderman yang aku cakap kan tu hua3...propa jer!nah tengok ni 



weh korang cepat-cepat la tengok inbox tu kang ade spiderman nak buat sarang plak! \(^_^)/

No comments: