yAnG AmaT bErHoRmAt

Thursday, May 26, 2011

busy tak sempat nak berblog pula

haluuuu selamat petang eyh...erkk dah petang ker huhu mak aiii tolong i boley tak i ape kes ber i pulak huh!! busy sangat sampai tak sempat nak berblog apatah lagi nak online  facebook a.k.a muka buku yeh !!ha tudiaaa nak habaq mai aku sibuk mengalahkan perdana menteri jer perdana menteri pon tak sibuk macam aku hamba yang kerdil di dunia yang fana ini wahhh poyo sangat haha!!!perdana menteri lagi lah besar tanggungjawab beliau nak jaga negara kita ni aku ni nak jaga negara pun tak mampu setakat sumbang tenaga tu boleh ler cukup yang termampu btw bukannye ape kan aku cuma sibuk menjalankan aktiviti bussiness online orang order banyak sangat alhamdullilah rezeki huhu actually banyak yang nak di muat turunkan dalam belog nih ishh!tapi tak mampu nak buat sekarang next time lah ekk 

 p/s belog nih suam-suam kuku jer entri aku pun tak der yang bagus sangat nak banding yg lain kan ^_^ gilak touching

No comments: