yAnG AmaT bErHoRmAt

Monday, May 23, 2011

CERITA KREATIF AKU BERSAMA BEN ASHAARI

aidanatasya dan abdul farique dua nama yang di janji untuk bertemu sekali lagi di ERL tanpa sengaja ,siapa sangka setiap pertemuan mereka sebenarnya bukan di rancang...entah mengapa tiba-tiba aidanatasya merasakn hidupnya kosong setelah di tinggalkan keseorangan di ERL oleh bekas teman lelakinya encik bedak sejuk yang hampeh itu.Ada yang disayangi tapi si dia menghilangkan diri dengan kekasih baru yang agak cun semua orang ingin memilikinya siapa tak kenal misa amane gadis pujaan ramai.Lantas itu abdul farique dan aidanatasya pun menuju masuk ke dalam ERL masing-masing menuju ke destinasi yang sama lantas abdul farique pun menyapa si gadis berwajah ayu itu aidanatasya mereka berbual panjang sehingalah aidanatasya berjumpa dengan rakannya dari sekolah iaitu nadh ,cik cempaka dan juga si lelaki jambu chegu zubir yang juga setiap pagi mengambil kesempatan menaiki ERL untuk ke tempat mengajar anak-anak muridnya di salah sebuah sekolah maka perbualan antara abdul farique dan aidanatasya terhenti di situ.




hehe..adeh susah betul nak mengarang novel rupenye so camne okay x cerita tu nak sambungan tak??

 selamat membaca!!!

8 comments:

zacky ~786~ said...

ok jerr.. hehe.. :) kreatif2..

cik tyraa said...

huhu yke ^_^

muhamad hanif said...

wahahah..macam-macam punya story dah ..

msredcheesecake said...

cik tyraa,

sambung...sambung...

cik tyraa said...

muhamad hanif: haha idea ciput

cik tyraa said...

msred: nak sambungan ke hik3 tunggu insyaALLAH akn di samubng

mad khaz said...

la,ada smabungan ke? huhu

cik tyraa said...

hik3...kalau rmai yg nk sambungan boley le kte karang