yAnG AmaT bErHoRmAt

Sunday, May 1, 2011

part time job ??



huh!apabila cuti semester begitu panjang bagi aku adehh rase tak ketahuan dah ni seriously so dalam masa yang terdekat neyh aku tengah cari keje part time erkkk??cakap je nak carik tapi tak pegi cari lagi pun heh!macam job hunter plak aku neyh kan..takpela tak kesah lagipun  camne aku nak cari keje yela lesen kete baru renew kang tak pasal2 aku kene saman so juz duk umah tolong mama buat apam polkadot yang orang order besides tak de benda nak buat kan...so far tak der lah boring

ouh tetibe aku on9 fesbuk tadi tengok ade satu video dak class aku buat wahhh terharu tengok kenangan time kiteorang sem 1,2 & 3 sebab after this kiteorang terus praktikal kat tempat masing2 hope korang hepi2 buat report lelok ekkk nanti aku nak pinjam hahah<---tolong jangan ikut cara saye! wahhh aku siap bagi warning lagi 
 ha di kesempatan ini jugak aku nak ucap kat semua pekerja2 di Malaysia samada dalam sektor swasta atau pun kerajaan selamat menyambut hari pekerja !keje elok2 ekk JAUHI RASUAH!tengok sekali lagi aku kje nak warning aje haha so have a nice day see ya

No comments: