yAnG AmaT bErHoRmAt

Sunday, May 1, 2011

PENULIS SENJA CARI BLOG BLUE AND PINK

yeahhhh2 tadi baru saja aku blogwalking sana sini dan sini then terus aku follow blog dia nih tengok macam best je blog dya so tertarik untuk follow so tengah baca entry2 tu ternampak la satu entry si penulis blog tu buat satu segmen yang bagi aku menarik jugak so dengan bangga dan tak malu neyh aku join hehe adat lah kalau ada segmen kat blog mesty ade syarat2 dya mintak cakap kenape korang suka pink and blue so aku nak cakap kedua-dua warna tu aku suka sangat2 secara jujurnya ^_^ sebab bagi aku biru tu bagi aku ketenangan and nampak sangat cool no wonderlah aku sememangnye seorang yang cool relax pastu pink of course gurl cam aku suke gile ngan warna pink nampk girlish sweetttt okay dya suruh kutuk blog dya jeng...jeng..jeng part yang suke nih cewahhh takde lah personally aku tak reti nak kutuk2 blog orang sebab aku punya blog pun terhuyung-hayang so nak bagi cukup syarat aku nak kutuk yang blog dya tu simple sangat try letak widget yang cool2 skit ^_^

taraa dah habis erkk tak tau plak cukup syarat ke tak ni sebab dya nak blog yg pink & blue jer

No comments: