yAnG AmaT bErHoRmAt

Wednesday, March 6, 2013

nak header baru boleh tak??

whooo0t!!wh00ot!!!phewww berpeluh tengok blog aku ni dah berabad lama tak update..kisah pulak kan!hmm..entah la tiba-tiba hari nie aku rasa nak update sebab first boring,second aku dah deacctive account facebook,thirdly aku dah break off with him n forth??tak tahu nak cakap hahahaha..

ok let me cerita pasal boring dulu and di ikuti oleh topik seterusnya...semenjak dua menjak ni asyik boring boring dah tak tau nak buat apa..kalau cakap nak suruh update blog memang aku takkan update langsung sebab dah kekurangan idea otak niy dah tepu agaknya kan ekekek..dulu masa first ada blog nak saje update evrytime anywhere huh!sekarang nih dah bersawang lama tak godek-godek..second part pasal deacctive account facebook kan..ntah baru semalam je aku deacctivekan sebab rimas menyampah benci dan seangkatan dengannya sebab??sebab ada manusia yang tak boleh tengok kesenangan orang lain ohh maybe life dia tak awesome ada saje nak stalker..fuhhh!!harap aku dijauhi sifat macam tu :)) peace buat muka comel sket...and then satu lagi pasal pasal break off??erkk perlu ke cerita kat sini..rasanya aku tak patut nak mengeluarkan apa-apa statement kat sini mungkin ianya terlalu peribadi dan agak private and confidential..ececec poyo lebih kan 

udah..udah ler ape yang aku merepek tak tahuuu...point kat sini aku nak HEADER BLOG YANG BARU!!pleaseee anyone ade yang pandai tak bab-bab buat header??kalau ade please comment i need ur help :DD

No comments: