yAnG AmaT bErHoRmAt

Sunday, July 26, 2009

SAMBUNGAN ORENTASI KOLEJ

okay seperti yg dijanjikan aku akan sambung citer tentang orentasi kat kolej..
start 23july2009 pada pukul 7.30 tepat kteorg mesti sampai kat kolej...so saper yang sampai lewat of course kne denda huhu..untuk student lelaki diorg kne pumping 10 kali n student perempuan plak kne ketuk ketampi 10 kali jgak...ermmmm memang sedey giler huhu nasib aku baik coz sampai seminit ag kul 7.30 hehe lepas parking jer kete trus lari beratur aaar...


then kteorg naik bas g ker KBP lagi...n sampai jer kat sana
kteorg kne lak wat perbarisan ades!!!memang x leh blah huhuhu,perbarisanjer 1 jam kawad sana sini...mau x penatnye coz pasni nak kene tahan telinga dengar taklimat yang agak membosankan....rehat pun jap jer pas makan solat
haa!citer pasal rehat aku teringat time aku ngan member tengah makan budak pompuan depan aku tbe2 nangis huh!!ermmm aku pn pk gak apsal lar dye nangis n aku pun per ag terus pasang telinga ar hek3...kes panas2!!!rupa2nya budak pompuan tuh kne ugut ngan abg senior JPP tu abg tu cakap "nnty kat kem ko kene ar" haaiii?kene per tu erkkk
hanya allah jer yg twu huhuhu...b4 that budak pompuan tu kata kat abg tu "ala ko tu pun smoking gak dalam kawasan KBP" yelah sebelum kteorg di benarkan rehat abg2 JPP dah cakap student di larang smoking dalam ni so of course ar abg tu nk ugut... eyh korunk paham x cter aku ni hehehe....x paham wat2 paham dowh

tapi slot yang paling bez slot ceramah motivasi...coz penceramnahnye tu memang sempoi giler,lawak plak tu so secara x langsung student2 cam aku ni x aar rasa boring,mengantok,menguap n macam2 ag larh.....ermmm ini x, bleh di katakan semua slot yg berkategorikan taklimat agak hampeh n membosankan yelah serious aje...saper nk tumpukan perhatian sepunuhye btol x??...dalam pukul 6.00 camtu kteorg ada aktiviti senamrobik memang bez giler....ari terakhir orentasi kteorg balik awal yeaaah bez....but pasni ari isnin kteorg kne buli ag kat kem di kedah jitra huhuhu tunggu la nnty aku post entry kt blog ag...


No comments: