yAnG AmaT bErHoRmAt

Saturday, December 12, 2009

problema tlah melanda

salam all...errgh habis satu masalah satu masalah lagy kembali ayokk ujian2
ermm...theres no point kalau aku nak tulis panjang-panjang bagi korunk paham waste my time n waste korunk nye time gak sebab hal aku korunk bley jadi a good listener untuk aku pun suda okay n aku pun x harap korunk nye pendapat n so ever ;P betul ke apa yang aku tulis hehe if x betul p/s inform kat aku yerk

so problema yang aku hadapi x larh besar like giant n x sekecil-kecil zahrah bumi huahuahua..ha actually aku dah dapat feedback dari politeknik ungku omar so dya bagi surat yang aku x dapat stay dalam hostel dunno why!sepatutnya new student freshie cam aku neyh kena lar bagi stay dalam hostel first yela kan we r still new x tawu agy keadaan tempat kat sana..alih2 kena duk umah sewa wtf!menysahkan parents n student jer aiyakkk diorg pun satu apa salahnya bg duk hostel nnty next sem xpew ar sruh kami nih duk luar ke pew janji kami da taw selok belok keadaan kat sana..so skunk aku pun terpaksa la cari umah sewa ssah gak la nnty nk g kelas ari2 kena jalan adoii...dah tu nak kena bayar wet umah sewa lagi...dah la mahal sato owang dekat2 5rat ouh...tapi aku dah call semua umah sewa yang ada so aku decide fes sem nih maybe aku duk kat umah kedai kat ctu banyak kemudahan slesa luas gak nak duk bley stdy skit better dari umah2 orang kat taman dah la tepi kanan kiri cina n india melayu ssah nk jumpa sbb tu aku x maw duk kat taman wpun murah sewa..lagypun kalau duk kat taman kena stay skali ngan senior sem 4 huh!!otai2 tuh nanty kena buli laks haha...dengar umah kedai fes impression korunk mesty cakap wahh teruk tu duk umah kedai haha...actually x teruk lorh slesa beb 1 bilik 4 owang jer boley di katakan fully furnishing taw..ok la mals nak bebel byk2 penat taip ok bye


No comments: