yAnG AmaT bErHoRmAt

Wednesday, January 19, 2011

abg stesen minyak

yuhuuu only one lame lak aku tak updated blog nie kan...lately nie aku busy sikit arhhh coz banyak assignment yang nak kene buat adoiyaiii jadi student memang camnie la qopenye...plus aku malas nak updated coz tak ade idea nak taip nak mengarang bagai huhu...lagi-lagi time tue aku ade problem arghhh tak boley lari mane rase macam nak jer aku marah semua orang even orang tue tak bersalah hahah jahat giler aku tapi nak buat macam mane kan...jahat,jahat jugak tapi kan aku seorang yang pemalu hahahha pemalu ker????cheq tak taw la lu pk la sendiri

btw ape kaitan entry kali nie yer????korunk dapat teke tak ape yang sedang aku fikirkan erm
ceritanya macam nie ehem3 sakit tekak plak ....0nce upon a time time pagi nak pegi kelas tue aku tengok tayar kereta aku nampak macam x ade angin jer...but aku tak brape sure sangat sebab aku tak pandai sangat nak tengok haha...then aku suruh kawan aku tengok pastu dua pun cakap eyh kereta kau tak der angin la so tanpa berlengah masa aku pun undurkan kereta then terus pecut ke stesen minyak huu eyhh tak pecut pun saje buat gempak aku bawak kereta dengan penuh berhati-hati la ishh kome nih dah sampai kat situ aku nak panggil abg stesen minyak tu tapi malu plak(part intro aku dh pun bgi tahu yg aku ni memang pemalu)hihi
pastu aku suruh jer kawan aku yang panggil abg tu tolong pamkan angin tayar kereta aku....abg tue mesti bangga kan sebab ada pompuan yang mintak tolong kat dye dengan bangganye jugak abg tu pun tolong lah aku dok tepi kereta sambil tengok2 ape yang patut sementara tunggu kawan aku tekan duit kat atm maklumlah time tu ptptn masuk hahahah...
dah habis aku pun isi minyak kereta plak tapi aku dah tak panggil abg tu sebab aku boleh buat sendiri terer tak???(dlm hati korunk mesty cakap ekelehhh ada je kereta tapi tak reti pam aangin tayar)erkkk???peduli ape aku dengan statement tue

dah la malas nak taip not in mood jugak ni

No comments: