yAnG AmaT bErHoRmAt

Friday, January 21, 2011

touching tak bertempat!


salam...
saje nak post entry yang agak peribadi sikit huhu...ermmm biar aku straight to the point ekk
actually ade someone nie kan..asyik suke touching jer dah tu touching tak kene tempat wtf!!kan
agak-agak lar nak buat macam tue pun aku malas ar nak citer aib orang tapi kan kat mane lagi aku nak luahkan sini je la..aku tak heran pun if dye nak bace post aku kali nie biar ar mata dye peduli ape aku??aku tak macam KAU yang suke kacau life orang lain even kau baik dengan aku
kalau aku sendiri pun tak kacau life kau nape kau nak kacau life aku plak kau sape??!
ker kau tue baik dengan aku ade sebab?kau tak puas hati dengan aku kau cakap ar tak payah susah-susah citer kat orang lain aku tahu ar kau dengan dya kamcing"bagai air yang dicincang tak kan putus" hahahha ambik kau!dah ar cukup kat sini jer nanti cakap over acting plak kann

No comments: