yAnG AmaT bErHoRmAt

Friday, June 10, 2011

4 bintang untuk KL gangster!!!

 
 
ha!!!guabaru jer balik dari tengok wayang ngan family tadi...biasalah tengah cuti semester ni tu lah masa gua nak ikut semua movie yang baru kuar kat pawagam...selalu ari jumaat la gua tengok alaaa terlepas sehari je pun tapi citer tu masih panas macam pisang goreng...semalam member gua dah g tengok katanya tiket habis dijual giler!!!nak beli tiket beratur panjang kot...ada sorang lagi member nak beli tiket tapi dah habis dijual...hukalohh kesiannnye,nasib baik arini gua sempat jugak nak p tengok walaupun dah nak full dah tempat duduk..so terpaksa kiteorg duduk seat depan..gara-gara KL gengster!!haha..nampaknya tak rugi gua nk tengok walaupun duduk seat depan lenguh kepala pun kira okay puas kot...memang tak dinafikan filem KL gangster terbaikkkk!!!sebab tu aku kasi 4 BINTANG...dalam filem tu banyak menunjukkan aksi lawan pastu ada plak zizan raja lawak lagi lah gua rasa superb dia nih nak gangster tapi kecut perot penakut haha menggelar diri abg long fadil...tak boleh blah satu lagi syamsul yusof pandai ambik pelakon-pelakon yang muka macam gangster so memang nampak citer tu real..dialog dalam citer tu pun terbaik super duper rugilah kalau korang tak g tengok...seriously best gua jamin korang takkan frust ni barulah betol-betol gengster sebab takder tunjuk sangat gengster yang jenis bawak pompuan seksi...
 

so gua nak cakap kat sini pegi la tengok & sokonglah filem melayu!!!sekarang gua tak kira lu ayahanda ka lu abang long ka ini BLOG gua pegang HAHAHAH!!gelak jahat sket 


p/s:tersasul cakap gua plak saje terikut-ikut tengok tadi tapi untuk entri ni jer

5 comments:

MohdHaz said...

huhu.. best ke cite nie..

tringin gk nk tgok =)

cik tyraa said...

best sangatt

nohoho =) said...

best ke...gua dah tak percaye dgn cite melayu ni..hehe
HATI-HATI DENGAN SCAMMERS
FOLLOWER KE-100
DOWNLOAD GARY NEVILLE TESTIMONIAL MATCH
TEMURAMAH BERSAMA PENGASAS BLOG
PREMIER LEAGUE TEAM OF THE DECADE

Shiema Sufian said...

shiema ta tgk lagi -.-' alaaaaa. jelesnye. jom join contest n blog revie shiema :)

MellProps said...

suda lapan belas kali nengok citer neh..hehe